Refreshing Face Mist | Inglot

Refreshing Face Mist | Inglot
Hej. Dzisiaj opowiem Wam trochę o ciekawym produkcie, naszej marki- Inglot. Odświeżająca mgiełka do twarzy Refreshing Face Mist dostępna jest w pojemności 50 ml, cenie 25 zł i w dwóch wariantach- do cery suchej i normalnej, oraz mieszanej i tłustej. Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie oczywiście ta druga opcja. Ciekawi jaki daje efekt ?
 

Mgiełka przeznaczona do cery z tendencją do świecenia, zawiera w swoim składzie ekstrakt z ginko biloba, który ma zapobiec nadmiernemu błyszczeniu się cery. Produkt ma zielonkawo-niebieski kolor i przyjemny, kwiatowy, orzeźwiający zapach. Oprócz walki z nadmiernym wydzielaniem sebum jego zadaniem jest nawilżanie i odświeżanie cery, nawet w upalne dni. Kosmetyk aplikujemy za pomocą dyfuzora, który tworzy mgiełkę o średniej wielkości kroplach. Buzię możemy spryskiwać przed lub po nałożeniu makijażu.
 

 

Kupiłam ten produkt głównie z jedną myślą – pomoc w usunięciu nadmiernej pudrowości. Przez długi czas katowałam swoją twarz silnie matującymi pudrami, nie dbając za bardzo o jej wcześniejsze przygotowanie, czyli nawilżenie. Kilka miesięcy temu zmieniłam swoją pielęgnację. Nawilżanie to podstawa, a efekt mocnego matu i widocznego pudru na buzi przestał mi się podobać. Mgiełka Inglota jest idealna do usunięcia efektu pudrowości. Dodatkowo gdy spryskamy nią gotowy makijaż, przedłużamy jego trwałość. Dzieje się tak, ponieważ płyn przechodząc przez każdą jego warstwę, scala je w jedną całość. Taki efekt daje nawet zwykła, przegotowana woda z kranu.
 
 

 

Zapytacie więc, po co kupować produkt za 25 zł, skoro można zastąpić go wodą. Otóż oprócz większej trwałości mgiełka zapewnia też  matową cerę na dłużej i orzeźwienie, a tego „kranówka” Wam nie da.  W ciągu ostatnich kilku tygodni mgiełka firmy Inglot na stałe zagościła w moim porannym makijażu i czuję, że latem znajdzie też swoje miejsce w torebce. Zachęcam Was do jej wypróbowania. Nie kosztuje majątku, a potrafi wiele zdziałać.
Jeśli jej używaliście, podzielcie się Waszą opinią w komentarzach. Pa 🙂
468 ad
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial